Heippa!

Eli minä olen Iikku ja minut löytää myös omasta blogistani. Vuodatus on minulle hieman vieras, mutta yritän parhaani mukaan suoriutua sen käyttämisestä.Pidän melko lailla kaikesta paitsi neonväreistä ja hapsulangoista kuten tango fani ja vastaavat. Blogistani voi kurkkia millaisia asioita olen itse saanut aikaiseksi sillä ne kertovat varmaan minusta eniten =)

Sitten asiaan...tähän tempaukseen ilmoittamani lanka on Asa gjestal spinnerin Napoli exclusive ja lanka on väriltään mustaa ja ihan mieleinen. Pidän myös langan pehmeydestä kovasti. Lankaa ei ole kuin 100g. Ostin sen alunperin ajatuksella tehdä huivi (joita on kaapit täynnä), mutta valmista siitä ei ikinä tullut, kun en saanut pinnasta kaunista, vaikka kokeilin mitä erilaisia vaihtoehtoja...Langasta voi tehdä minun puolestani mitä vaan...jos joku saa siitä jotain kaunista aikaiseksi =)

1921710.jpg

Tässä vielä kuva vahinkolangoistani ennen kuin laitan ne postiin!

T: Iikku